poniedziałek, 24 stycznia 2011

Nowa nazwa?

Cele stworzenia nowego wizerunku firmy to:

- stworzenie przyjaznego wizerunku
- odróżnienie się od konkurencji
- stworzenie wizerunku w sieci
- pozyskanie klienta, który jest gotowy zapłacić każdą kwotę za dobre usługi

Aktualna nazwa "Prywatne Centrum Stomatologiczne Silesia" stwarza wiele problemów ograniczających rozwój firmy. Silesia to śląsk, który jest kojarzony regionem przemysłowym, górniczym. To skojarzenie nie budzi pozytywnych skojarzeń zachęcających do wizyty o stomatologa. Taki sam problem pojawia się przy doborze kolorystyki, która nawiązuje do barw śląska.

Zła nazwa to również problem w trakcie poszukiwania wizytówki internetowej. Mnóstwo instytucji miejskich jak i prywatnych przedsiębiorców posiada w nazwie człon Silesia, dlatego dużym problemem będzie skojarzenie i znalezieniem firmy w sieci.

Po analizie istniejących na rynku gabinetów i sieci stomatologicznych została nadana nowa nazwa firmy. SOFT DENTAL
Mając na uwadze wstępne założenia został zaprojektowany logotyp.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz